HTML

Karaoke taxi

Ez a Blog egy új próbálkozás történetét fogja végigkövetni, amely nem tőlem ered, és lehet, hogy abszurd, de lehet, hogy éppen ezért buli! Egy karaoke-taxi, amelyikben megalapozzuk a bulihangulatot közösen! fényképekkel, videókkal, és remélhetőleg sok,sok jó sztorival! Szeretsz énekelni? Karaokézni mész? Nálam bemelegítheted a hangszálaidat! Bevállalod?Írj! Hívj! 0620-44-96-911

Friss topikok

  • kada75: Szia, jövő héten pénteken szeretnénk karaoke taxival menni, szerettem volna több infot megtudni, ... (2011.05.06. 21:59) Telefonszám változás:-)
  • Fordos: Sziasztok! Igazából csak foszlányokat hallottam, olvastam. Én most is azt mondom jól csinálja azt ... (2009.08.28. 23:33) Karaoketaxi
  • Fordos: Pólyás! Jól nyomos csak így tovább! Majd hívlak (2009.08.24. 20:06) elkészült a karaoketaxi honlap
  • berzezs_: Nagyon jó lett, gratuláció! Ez igazán jó reklám. A k-betűért ne búslakodj, járhattál volna rosszab... (2009.06.21. 06:54) Igéret szép szó...
  • bubic01: @berzezs: Néhányan néztek bután, de mosolyogtak, és járt a lábuk:-) Természetesen ennél színesebb ... (2009.06.11. 13:43) Néhány videó :-)

2009.05.24. 06:19 bubic01

Karaoketaxi

 Szép jó reggelt!

Szeretném megköszönni a dicsérő szavakat, mellyeket az utasoktól eddig kaptam! Mind akusztikailag, mind ötletileg! Sokan drukkolnak értem, hogy sikeres legyen ez a project! De ezügyben csak ti tudtok segíteni, sikeres csak akkor tudok lenni, ha utaztok velem, és ha tetszett, továbbadjátok! 

Ami az anyagiakat illeti:

nem vagyok rabló, sem hiéna, csak egy egyszerű taxisoför, aki szereti amit csinál, és megpróbál egy kis pluszt nyújtani az utasoknak!

Tehát, ha engem hívtok, akkor jelenleg

300Ft alapdíj, 230Ft / KM, várakozás 57Ft/p de minimum 3000 Forint

Illetve, lehetőség van bérlésre, ami kilométer megkötés nélküli, nevezzük városnézésnek, városon belüli autókázást jelent: 1 óra 8000.-

A 3000 Forintos minimum utazást azért kérem, mert körülbelül ez az a idő/távolság ami már elég, hogy néhány dalt elénekeljetek, feloldódjatok,illetve, csak hogy ne tünjek álszentnek, nekem is megérje kiállni! Ez annyit tesz, hogy ha kell, akkor egy kis kerülővel érkezünk meg a célhoz! De ezt gondolom megértitek!(remélem)

Tehát alapvetően, NEM vagyok drágább, mint bármelyik más taxi!!! Jelen esetben a Tele5 taxi képviseletében dolgozom, tehát a mindenkori T5-ös telefonos tarifával foglak fuvarozni titeket! Csak plusszként garantálom a jókedvű utazást, és a bulihangulatot!

Elérhetőségeim: 0620-44-96911 ( ha nem vagyok elérhető, de kiirta a számot, amint tudlak, visszahívlak.)

bubic01@gmail.com

Kérek mindenkit, hogy lehetőleg, minimum előző nap kérjen időpontot, a csalódások elkerülése végett! köszönöm!

A honlapom is Június 1-től lesz elérhető!

Hát akkor bulizzunk!

folyt.köv.

Bubic

 

 

 

3 komment

Címkék: szórakozás utazás buli taxi ének karaoke karaoketaxi


A bejegyzés trackback címe:

https://karaoketaxi.blog.hu/api/trackback/id/tr561140141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vizimento 2009.06.14. 16:29:35

Hello!

És mit szól a Tele5 ehhez a minimum 3000Ft-os kikötéshez? Mert ha jól tudom náluk nincs ilyen...

bubic01 2009.06.14. 20:55:56

@Vizimento: Szia! Ez a dolog teljesen független a Tele5től. Ez az én saját vállalkozásom. Ezt a számot nevezzük inkább, reális kérésnek, mint kikötésnek.:-) És tényleg csak arról szól, hogy mind utasként, mind sofőrként elégedettek legyünk. Csak egy példa: Kérsz egy autót, és utazol vele 2,5km-t. Ez kb 5 percet vesz igénybe, tehát, még egy dal eléneklésére sincs lehetőség, akkor pedig miért hívnál engem?
Válaszolva a kérdésre, természetesen a Tele5 vezetősége mindenről tud...

Fordos 2009.08.28. 23:33:35

Sziasztok!
Igazából csak foszlányokat hallottam, olvastam. Én most is azt mondom jól csinálja azt amit csinál!!! Szívem szerint én is felszerelném az autómat ilyen technikával, de ezt sajna most még nem tehetem.

Ui: Bubic01 Kicsit elkéstem, de a héten beszélünk!!
süti beállítások módosítása