HTML

Karaoke taxi

Ez a Blog egy új próbálkozás történetét fogja végigkövetni, amely nem tőlem ered, és lehet, hogy abszurd, de lehet, hogy éppen ezért buli! Egy karaoke-taxi, amelyikben megalapozzuk a bulihangulatot közösen! fényképekkel, videókkal, és remélhetőleg sok,sok jó sztorival! Szeretsz énekelni? Karaokézni mész? Nálam bemelegítheted a hangszálaidat! Bevállalod?Írj! Hívj! 0620-44-96-911

Friss topikok

  • kada75: Szia, jövő héten pénteken szeretnénk karaoke taxival menni, szerettem volna több infot megtudni, ... (2011.05.06. 21:59) Telefonszám változás:-)
  • Fordos: Sziasztok! Igazából csak foszlányokat hallottam, olvastam. Én most is azt mondom jól csinálja azt ... (2009.08.28. 23:33) Karaoketaxi
  • Fordos: Pólyás! Jól nyomos csak így tovább! Majd hívlak (2009.08.24. 20:06) elkészült a karaoketaxi honlap
  • berzezs_: Nagyon jó lett, gratuláció! Ez igazán jó reklám. A k-betűért ne búslakodj, járhattál volna rosszab... (2009.06.21. 06:54) Igéret szép szó...
  • bubic01: @berzezs: Néhányan néztek bután, de mosolyogtak, és járt a lábuk:-) Természetesen ennél színesebb ... (2009.06.11. 13:43) Néhány videó :-)

2009.06.02. 06:00 bubic01

elkészült a karaoketaxi honlap

Elérkezett ennek is az ideje!!! Elkészült életem első honlapja!:-))) Látogassátok, véleményezzétek!!!

Kocsi kész!

Honlap kész!! (na jó, majdnem)

Mikrofon élesítve!!!

Dalok feltöltve!!!!

Már csak Ti hiányztok! Bulizzunk!

 

 

6 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://karaoketaxi.blog.hu/api/trackback/id/tr611158151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tilla75 2009.06.07. 21:00:58

Ma reggel egy iszonyatosan jó hajósbuli után,elfáradva, leharcolt fejjel hívtunk a barátnőmmel egy taxit. Bár a taxis kolléga próbálkozott beszédbe elegyedni velünk, de nem annyira voltunk partnerek benne. Kb. negyed óra utazás után egyszerre esett le nekünk, hogy egy karaoke masina van beszerelve a gépjárműbe. És mire megkérdeztük, a vezető srác már nyomta is a mikrofonba nekünk az instrukciókat. Én vínnyogva, sírtam a nevetéstől. Úgy éreztem magam, mintha a kész átverés showban lennék. Iszonyatosan "megflashelődtem", és a sírva röhögéstől elhasználtam kb 3 papírzsepit. Persze dalolászva értünk haza. Köszönjük a nagyszerű élményt, és terjeszteni fogom a baráti körömben. Ezzel volt teljes az esténk.
TillaésZsuzsi

bubic01 2009.06.08. 06:06:13

@tilla75:
Kedves Tilla és Zsuzsi

"Ezzel volt teljes az esténk."
Ez volt a cél!:)Ezek szerint sikerült!:)
Köszönöm szépen a kedves sorokat.
Remélem még találkozunk! Bubic

bébinyúl 2009.07.15. 18:04:49

....véletlenül találtam rá a honlapodra, mert kerestem 1 jó karaoke helyet, de nagyon tetszik a kezdeményezés. Karaoke fun vagyok, úgyhogy én tuti kipróbálom milyen is egy taxiban átélni ezt a feelinget.

bubic01 2009.07.16. 03:06:16

Kedves Bébinyúl! Várlak szeretettel!
:-)) Hidd el jó buli!:)

_-* Tequila *-_ 2009.08.24. 16:53:54

múlt héten sikerült egy nagyszerű születésnapi meglepetést szerezni egy nagyon kedves ifjú hölgynek aki a végén az ablakon kilógva is dalolászott :-)

'szal mindenkinek csak ajánlani tudom!!! igazi flash!

Fordos 2009.08.24. 20:06:30

Pólyás! Jól nyomos csak így tovább!
Majd hívlak
süti beállítások módosítása