HTML

Karaoke taxi

Ez a Blog egy új próbálkozás történetét fogja végigkövetni, amely nem tőlem ered, és lehet, hogy abszurd, de lehet, hogy éppen ezért buli! Egy karaoke-taxi, amelyikben megalapozzuk a bulihangulatot közösen! fényképekkel, videókkal, és remélhetőleg sok,sok jó sztorival! Szeretsz énekelni? Karaokézni mész? Nálam bemelegítheted a hangszálaidat! Bevállalod?Írj! Hívj! 0620-44-96-911

Friss topikok

  • kada75: Szia, jövő héten pénteken szeretnénk karaoke taxival menni, szerettem volna több infot megtudni, ... (2011.05.06. 21:59) Telefonszám változás:-)
  • Fordos: Sziasztok! Igazából csak foszlányokat hallottam, olvastam. Én most is azt mondom jól csinálja azt ... (2009.08.28. 23:33) Karaoketaxi
  • Fordos: Pólyás! Jól nyomos csak így tovább! Majd hívlak (2009.08.24. 20:06) elkészült a karaoketaxi honlap
  • berzezs_: Nagyon jó lett, gratuláció! Ez igazán jó reklám. A k-betűért ne búslakodj, járhattál volna rosszab... (2009.06.21. 06:54) Igéret szép szó...
  • bubic01: @berzezs: Néhányan néztek bután, de mosolyogtak, és járt a lábuk:-) Természetesen ennél színesebb ... (2009.06.11. 13:43) Néhány videó :-)

2009.06.10. 02:29 bubic01

Néhány videó :-)

Szép jó estét, napot!

Még a blog elindulásakor megigértem, hogy videók, és jó sztorik is lesznek.Hát kissé átvitt értelemben megpróbálok eleget tenni az igéretemnek, de be kell látnom, hogy nem vagyok képes videót is készíteni, és vezetni egyszerre. Ráadásul a kedves utasaim sem biztos, hogy értékelnék, ha kamerát nyomnék az arcukba.

Így hát gondoltam eggyet, és csináltunk pár felvételt miközben néhány kollegámmal a következő megrendelésre vártunk! Remélem tudok néhány vidám percet szerezni nektek, mert mi jól mulattunk!:-) És talán érzékeltethetem, hogy mennyire buli ez az egész!

És már el is érkeztünk a sztori kérdéshez!

Azt tőletek várom, kérlek titeket, ha jól éreztétek magatokat, akkor azt írjátok meg nekem, vagy ide, vagy az email címemre! Nagyon köszönöm!

Ime a videók: http://www.youtube.com/watch

                   http://www.youtube.com/watch?v=vDvXVKWh3E0

                   http://www.youtube.com/watch?v=9yFb7YGtcs0

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://karaoketaxi.blog.hu/api/trackback/id/tr551175924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

berzezs 2009.06.11. 11:55:52

Szia Bubic! Micimackó mindent visz :)))
A mulatósak szerintem extra gázosak, de nyilván ízlések és pofonok...Van ezeknél jobb is a repertoárban, majd hátha sikerül olyat is feltölteni egyszer.
Fellendítettétek a benzinkút forgalmát?
Zsuzsi, a családból

bubic01 2009.06.11. 13:43:50

@berzezs: Néhányan néztek bután, de mosolyogtak, és járt a lábuk:-) Természetesen ennél színesebb a repertoár, viszont a kollegák ezt kérték tőlem.
Igérem, hogy bővitem a videókészletet más műfajú dalokkal is, amint lehetőségem nyílik rá.
Sok puszi Bubic
süti beállítások módosítása